Driftoptimering og kundetilfredshed

Driftoptimering af dit værksted

  • Hvad er målsætningen?
  • Udnytter du dine ressourcer optimalt?
  • Forstå dine tal i dybden, har du de rigtige data (analyse heraf)
  • Egen evaluering af flow og proces.
  • Prioriter dine indsatser.
  • Opfølgning og løbende feedback.

Pris er afhængig af længde/behov af forløb

Kundetilfredshed

  • Kundetilfredsheds analyse
  • Kender du dine kunder (alder, demografi etc.)
  • Hvor tilfredse er dine kunder.
  • Hvorfor handler kunderne hos dig.
  • Hvorfor bliver du fravalgt?
  • Hvad er dit fulde potentiale.
  • Hvordan ser din kundemasse ud hvis du fremdiskonterer dem.

Foredrag og Peptalks

  • Hvor er vi kommet fra?
  • Hvor er vi på vej hen?
  • Megatrends
  • Hvilke muligheder giver det mig?
  • Hvilken indsats kræver det af mig?

Varighed 4 timer

Pris 14.995,-

Hvad får du ud af samarbejdet med os ?

  • Et klart fokus på en forbedret bundlinje.
  • En bedre rejse ind I fremtidens udfordringer.
  • Dialog og løsningsforslag som tager udgangspunkt I en bred erfaring på alle niveau.
  • Et skarpt udsyn på fremtiden og de udfordringer og muligheder som ligger.
  • Klar og direkte tale.

Vi har Hands-on og vi eksekvererer

Der Tjenes for lidt og fremtiden truer

Indtjeningen i branchen er ulige fordelt, hvor store aktører i den ene ende vokser støt og drives hastigt frem med investeringer i fremtidens marked, og andre ligger fladt og med en ledelse, strategi og økonomi, der ikke giver basis for en reel fremtid.

Forandringerne kommer og dem skal den enkelte aktør i branchen tilpasse sig i tide. Uddannelse i ny teknik og kompetencer tilpasset markedet er nødvendige og investering i tidssvarende produktionsudstyr et must. Samtidig er der mere end 3 million person- og varebiler på de danske veje, som på konventionel teknik og ejerskab, skal holdes kørende mange år endnu. CarsAhead hjælper med at finde balancen og den fremadrettede strategi for forhandlere, værksteder og øvrige aktører i branchens værdikæde.

CarsAhead vil foran – Vil du med?

.